Jméno slavného módního návrháře Christiana Diora tvořícího především po druhé světové válce zná snad každá žena i muž. Nejdříve se Christian Dior do podvědomí zákazníku dostal skrze naprosto nadčasovým stylem módy. Později, jak už to tak bývá, se na trhu s parfémy objevily dnes již slavné parfémy Dior.
Čím jsou parfémy Dior výjmečné?
Tak především je to zaručená kvalita výrobků a jejich originalita. Dokáží zaujmout svojí vůní, ale i krásným a okázalým designem flakónku i toho nejnáročnějšího zákazníka. Pokud jste milovníky stylu značky Dior, tak se dá pak skoro s jistotou předpokládat, že i parfémy Dior budou tím pravým pro vás.
První parfém značky Dior byl na trh uveden již v roce 1947 nesoucí název Miss Dior. Dámský parfém Miss Dior byl pojmenovaný po Christianově sestře Catherine a bezesporu vyjadřoval pravou ženskost spojenou s jemným hravým romantickým dívčím stylem. Tato elegantní cypřišově-květinová vůně je dodnes stále velmi oblíbenou vůní a tak potvrzuje tvrzení, že Diorův styl je „věčný“.
Parfémy Dior z řad nejžádanějších
V současnosti má značka Dior opravdu širokou nabídku parfémů, která nabízí vůně jak pro dámskou, tak i pánskou klientelu. Těmi nejvíce opěvovanými dámskými parfémy značky Dior jsou například parfém Dior Hypnotic Poison nebo Midnight Poison, dále pak vůně Dior J’adore, J’Adore I’Or, Dior Dolce Vita, Dior Tendre Poison s jemnými a svěžími esencemi mýdlových vůní. Velice podařeným parfémem je i Miss Dior Chérie, která je svěží ovocná vůně s výraznými tóny sladkých jahod.
A v oblasti pánských parfémů jemných, ale i mužných vůní, jsou nejoblíbenějšími např. Fahrenheit Absolute s jemnou vůní fialek a nebo Dior Fahrenheit, který je označován, jako typicky tradiční pánská vůně, nejspíše díky výrazným esencím pižma a kůže. Parfém Dior Homme se může zdát spíše svojí vůní jako dámská parfémovaná voda, ale i tak je velice u pánů oblíbený, často ji zákazníci označují, jako unisex vůni.
Parfémy Dior jsou už více jak půl století jedničkou na světových trzích s parfémy a proto při výběru parfémů této značky není možné udělat chybu ať, už zvolíte jakýkoliv z nich.